YOU ARE SPECIAL STOPT! 70% KORTING OP ALLES! ☆ KORTINGSCODE: ''LEEGVERKOOP'' ☆ FASHION LABEL! SHOP 24/7 ONLINE | DE WINKEL IS GESLOTEN! ALLEEN OPEN OM JE BESTELLING OP TE HALEN! TAG ONS! @youarespecialnl
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen:

Wat is de pasvorm van onze items?
Onze items hebben een oversized fit, wat betekent dat wanneer je jouw eigen maat kiest, deze iets groter kan vallen dan wat je normaal gewend bent. 

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn €3,95! Vanaf een aankoopbedrag van €75,- zijn de verzendkosten gratis. Mocht je meer informatie hierover willen weten, klik dan hier voor de 'Verzenden & Retourneren' pagina

Hoelang duurt het voordat ik mijn pakketje ontvang?
Wij streven ernaar om je pakketje binnen 2 tot 3 werkdagen te bezorgen. (Met uitzondering van weekend- en feestdagen)

Kost het retourneren van onze items geld?
Voor het retourneren van een deel of je gehele bestelling vragen wij een bedrag van €3,95. Helaas kunnen wij geen gratis retourneren aanbieden, ook niet als de verzendkosten gratis zijn bij een aankoopbedrag vanaf €75,- Wil je een item retourneren? Klik dan hier om naar de retourpagina te gaan voor meer informatie!

Wanneer komt een uitverkocht item weer op voorraad?
Wanneer een item weer op voorraad komt laten wij dit weten via onze social media. Op Instagram delen wij story’s wanneer wij onze voorraad hebben aangevuld!

Is er een kortingscode?
Het hele jaar door bieden wij leuke aanbiedingen en kortingscodes aan. Wil je op de hoogte blijven van onze acties? Abonneer op onze nieuwsbrief en houdt onze social media in de gaten.

Wat zijn de wasvoorschriften?
Wij raden aan om al onze items binnenstebuiten op 30 graden te wassen, was kleding niet in combinatie met een spijkerbroek om pilling te voorkomen. Sweaters met bedrukking kunnen niet gestreken worden, wil je het toch wel strijken? Probeer dan de bedrukking te vermijden.

Het lijkt mij leuk om samen te werken, is dit mogelijk?
Wij zoeken altijd leuke en enthousiaste meiden die veel met fashion bezig zijn waarbij dat ook te zien is op hun profiel. Ben jij ervan overtuigd dat jij een match bent voor onze fashion brand? Stuur ons dan een berichtje via Instagram DM of mail ons naar: [email protected] met jouw motivatie en wie weet op een leuke samenwerking!

Ik heb een probleem met mijn bestelling, wat nu?
Wanneer je een probleem hebt met je bestelling kun je ons telefonisch (+31 337855157) of via de mail ([email protected]) bereiken, wij streven ernaar om binnen 24 uur jouw bericht te beantwoorden.

Mijn bestelling is geannuleerd, wat kan ik doen?
Dit kan verschillende redenen hebben. Is de verbinding verbroken tijdens het bestellen? Of is het niet gelukt om de bestelling af te ronden? Dan ontvang je een mail met dat er een fout is ontstaan met je bestelling. No worries, je krijgt binnen 15 minuten een betaalherinnering om jouw bestelling goed te kunnen afronden. Wil je er toch van af zien, kun je deze mail negeren. Jouw bestelling wordt door ons geannuleerd.

Ik heb geen bevesting-mail ontvangen van mijn bestelling, wat kan ik doen?
Hoogstwaarschijnlijk heb je jouw e-mailadres verkeerd ingevuld. Check altijd goed van te voren of je jouw gegevens goed hebt ingevuld! Controleer je ongewenste mail goed. Wanneer je na 15 minuten geen bevestiging-mail heb ontvangen kun je ons een bericht sturen via Instagram DM (@youarespecialnl) of mail ons naar [email protected]. Vermeld hierbij jouw naam en ordernummer en het juiste e-mailadres, zo kunnen wij dit zo snel mogelijk voor je aanpassen!

Overige vragen:
Zit jouw vraag hier niet tussen? Je kan ons altijd bereiken via de mail, social media kanalen en telefonisch.

 

← Keer terug naar de backoffice    Beste liefste en leukste klanten. Na 5 jaar heb ik besloten om te stoppen met mijn baby; You Are Special. Dit zal misschien onverwachts binnen komen. (of niet) Graag deel ik in een kort mijn journey met You Are Special. Ik wil jullie bedanken voor al jullie leuke bestellingen, lieve mailtjes, gezelligheid in de winkel, support van alle kanten. Jullie lieve opmerkingen bij de orders en nog veeeel meer. Dat gaf mij altijd motivatie om door te gaan. Lees vooral de teksten van de foto’s op de Instagram van You Are Special en krijg een klein inzicht waarom het hier stopt. (Ik post het in drie delen) Het is erg verdrietig voor nu maar wel het beste. Dikke knuffel, Jo. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen